вівторок, 18 лютого 2014 р.

Весна наближається!

"Навесні" І.Франко
Надійшла весна прекрасна,

Многоцвітна, тепла, ясна,
Ніби дівчинка в вінку.

Ожили луги, діброви, 

повно гомону, розмови
І пісень в чагарнику.


"Квітень" Наталя Забіла
Весно, весно! Перші квіти 

Розцвітають на землі. 
Сині проліски привітно 
Зводять вінчики малі.

І хоч, може буде влітку 

Більше квітів запашних, 
Та для нас найперша квітка 
Наймиліша від усіх.

Завжди ми її помітим, 

З лісу в дім принесемо. 
І тому цей місяць Квітнем 
По заслузі ми звемо.


"Весна" Дмитро Павличко
До мого вікна 

Підійшла весна, 
Розтопилася на шибці 
Квітка льодяна.

Крізь прозоре скло 

Сонечко зайшло 
І поклало теплу руку 
На моє чоло.

Видалось мені, 

Що лежу я в сні, 
Що співає мені мати 
Золоті пісні,

Що мене торка 

Ніжна і легка, 
Наче те весняне сонце, 
Мамина рука.


"Весна" Наталя Забіла
Ось іде весна ланами,

Перелогами, лісами.
Де не ступить - з-під землі 
Лізуть паростки малі.

Як опустить вниз правицю -

Зеленіє скрізь травиця.
Як лівицю підведе -
Всюди листя молоде.

На берізку гляне зблизька -

У сережках вся берізка,
До верби підійде - ба! -
В білих котиках верба.

А як здійме руку вгору

До блакитного простору - 
З кожним помахом руки
Линуть з вирію пташки.

Розквітають в луках квіти,

Зеленіють в лісі віти.
Все зелене, молоде...
За весною літо йде!

Немає коментарів:

Дописати коментар