середу, 1 червня 2016 р.

з Міжнародним Днем захисту дітей!


Я часто згадую дитинство,
Медовий присмак на губах,
Не знала болю й лицемірства,
Бабайка був найбільший страх.

Любила маму цілувати,
Тікати з дому до ставка,
Зелені яблука жувати
Й за чуба смикати Славка.

Бешкетувала і сміялась.
Гусей дражнила у садку,
І на козі верхом каталась,
А потім гралась в холодку.

Скоріше вирости хотілось,
І крала в мами чобітки,
І на підборах шкандибала,
І бабські слухала чутки.

Сьогодні ж хочеться дитинства,
Домашній спечений хлібець...
Не боротьби, не верховенства,
А чистих, сонячних сердець!

Завела розмову в школі 
Дівчинка Марійка ,
А у мене є сестричка,
Маленька Софійка .
- А у мене - нова сукня,
І в тата - автівка ,
- А ми їдемо до моря,
В нас вже є путівка.
- А у мене нова книжка,
І новенький ранець,
- А у мене, каже Юлька,
Ангел-охоронець!
Дорослі, частіше прислухайтеся до своїх дітей! Це ваші ангели-охоронці. Любіть їх, цінуйте й поважайте, вони - ваше відображення!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар